Velkommen

På Munkevængets Skole møder du/I en rar og god stemning af arbejdsomhed i hverdagen. Munkevængets Skole er en skolelandsby opdelt i mindre afdelinger. I afdelingerne kender elever og personale hinanden særlig godt. Det giver trygge elever og trivsel.

Gennem undervisningen engagerer vi eleverne. Vi fremmer og udfordrer deres faglige, personlige og sociale udvikling. Udgangspunktet er, at der er mange måder at lære på, og at alle elever har forskellige forudsætninger for at lære.

En god dialog er grundlaget for et godt samarbejde. Samtidig lykkes skolen bedst, når forældre og skole har afstemt forventninger og krav til hinanden.

Af skolens medarbejdere kan du/I forvente:

• At vi henvender os til jer, hvis vi finder det nødvendigt
  • Engagement og professionalisme

Vi forventer af jer forældre:

• At I viser interesse for elevens skolegang og skolearbejde
  • At I hjælper eleverne med at møde til tiden
  • At I hjælper eleverne, så de har deres skolesager i orden: bøger, penalhus, idrætstøj, osv.
  • At I tager kontakt til os, hvis der sker noget I ikke kan forstå eller noget I er uenige i
  • At I kontakter os, hvis I oplever, at jeres barn ikke trives
  • At I deltager i alle møder og aktiviteter, som skolen indkalder til

Stine Kirk